طراحی لوگوی کیک خانگی
نوشته شده توسط : لوگو من

 

لوگوهای کیک خانگی نوعی لوگو هستند که امروزه در بین خانم های خانه دار بسیار محبوب هستند. این لوگو جدا از بو و طراحی زیبای کیک، اطلاعات کاملی از طعم، بافت و کیفیت محصول به مشتریان می دهد  اگرچه مفهوم و تصویر هر لوگو متفاوت است، لوگوهای کیک  از این نظر منحصر به فرد هستند. یک لوگو و یک طرح می تواند مستقیماً بر هر دو قوی ترین حواس انسان یعنی بویایی و چشایی تأثیر می گذارد.  بنابراین یک لوگوی خاص برای کسب و کار شما می تواند مفید باشد. برنامه های زیادی وجود دارند که با هزینه کم می توانند برای شما یک لوگو طراحی کنند مانند برنامه ساخت لوگو برای ایفون و لوگوساز های آنلاینی که با یک سرچ می توانید به آنها برسید.

طراحی لوگوی کیک باید چگونه باشد؟

طراحی لوگوی کیک همچون پخت آن می تواند هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد چراکه قرار است طعم و بوی کیک خانگی را در آن طرح بیاوریم.  تفاوت این گزینه این است که به جای استفاده از آرد، مخمر و شکر از کلمات، رنگ ها و تصاویر استفاده می شود. با استفاده از نمادها و نوآوری های محبوب، به راحتی می توانید تأثیر مثبتی بر مشتریان خود بگذارید و خود را از رقبای خود متمایز کنید. همانطور که لیست هر مصرف کننده ای پر از انتظارات رایج در مورد طعم و بافت کیک است، منحصر به فرد بودن لوگوی کسب و کار شما نیز در صدر فهرست قرار دارد..

1- اجازه بدهید تصمیم بگیرم چه کسی متخصص اینجاست .

ابتدا می خواهم به شما بگویم در چه زمینه ای متخصص هستید. دنیای تنقلات و غذاهای خوشمزه به قدری گسترده است که نیاز به افرادی است که می خواهند طراحی لوگو را نه تنها برای مکانی که در آن کیک می پزند و همچنین گزینه های دیگری از تزیینات تخصصی داشته باشند احساس کنند. هنگام طراحی لوگوی خود، به ویژگی های خاصی فکر کنید که لوگوی شما را منحصر به فرد می کند..

2-  یک عکس درست برای لوگو در نظر بگیرید

شما برای لوگوی خود باید یک تصویر بسیار جذاب و خاص درنظر بگیرید همانطور که برای کیک عقد و عروسی سعی می شود که بهترین طرح زده شود. برای اینکه یک تصویر منحصربفرد انتخاب کنید لازم است نماد و حس و ... را در نظر بگیرید چراکه این تصویر قرار است یک تصویر به مخاطب نشان دهد که بو و طعم کیک را به آنها القا دهد. کاپ کیک ها و یک سرآشپز خنده رو می تواند یک تصویر بانمک از لوگو باشد. 

3- از رنگ و فونت های خوشمزه استفاده کنید

معمولا رنگ کیک ها رنگ های شاد و روشن هستند و کمتر پیش می اید که از رنگ های تیره در کیک استفاده شود. در همین جهت شما می توانید از رنگ های روشنی مانند صورتی و سفید یا آبی آسمانی و ... کمک بگیرید. فراموش نکنید که رنگ می تواند یک حس را انتقال دهد بنابراین در انتخاب آن بیشترین وسواس را به خرج دهید.

4-  انتخاب لوگوی همه جانبه

لوگویی که انتخاب می کنید نباید فقط برای یک پلتفرم تعریف شود. مثلا لوگوی عروسکی شاید برای اینستاگرام جذاب باشد اما برای سایت شاید خیلی جذاب نباشد. به همین دلیل بهتر است که یک لوگوی همه کاره تعریف کنید که بتوانید همه جوانب را پوشش دهد و برای سایت و همه نوع پلتفرمی قابل استفاده باشد.

ویزگی های یک لوگوی منحصربفرد

هنگام طراحی لوگوی خود موارد زیر را در نظر داشته باشید :

فونت و تایپوگرافی

بهترین و مشهورترین لوگوهای جهان با تایپوگرافی منحصر به فرد خود شناخته می شوند. به همین دلیل است که هنگام طراحی لوگو باید از بهترین تایپوگرافی استفاده کنید.

رنگ لوگو

رنگ بخش مهمی از طراحی لوگو است و تاثیر زیادی در چشمگیری آن و تاثیر بر مخاطب دارد. نه تنها رنگ بلکه فونت نیز بسیار اهمیت دارد و مطالعات نشان می دهد که بیش از 64 درصد مردم این موضوع را تایید می کنند. 

معنا و مفهوم

معنای لوگو نقش مهمی در شناسایی یک کسب و کار خاص توسط مخاطبان آن دارد. به همین دلیل لوگوی ما به راحتی در حافظه بینندگان ثبت می شود.

کدوم برنامه طراحی لوگو آنلاین را انتخاب کنم؟

 خب، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که اگر سرچی در گوگل بزنید به راحتی می توانید لیستی از آن را پیدا کنید. در هنگام انتخاب یک برنامه طراحی لوگو مناسب باید به عوامل مختلفی مانند مقرون به صرفه بودن، سهولت استفاده و خدمات ارائه شده توجه داشت که این عوامل به انتخاب بهترین نرم افزار طراحی لوگو بدون دخالت در پیچیدگی طراحی وب کمک می کند. یک لوگوی کامل انتخاب فونت، رنگ و تصویر را تضمین می کند..





:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: